»Starši naj otroka opogumljajo, da se sooča s svojimi strahovi.«
»Starši otrok s prirojeno srčno napako pogosto ostanejo sami s svojimi strahovi in dvomi. Prav zato je ključno, da vedo, da niso sami.«
»Dnevno se s starši, učitelji in tudi otroki pogovarjamo o skupnem strahu, da bi se zaprtje ponovilo, in upanju, da se to ne bi zgodilo.«
»Od tod izvirajo strahovi staršev, ki jih moramo ublažiti, da se sploh lahko spoprimejo s težavo. Strah jih je tudi, kako se spoprijeti z medvrstniškim nasiljem, ki ga bo morda doživljal otrok.«
»Podpora in razumevanje pomeni, da starše poslušamo in slišimo: kaj jih skrbi, česa jih je strah, kaj si za otroka želijo.«
»Ni dokazov, da bi bili otroci in njihovi starši s tem seznanjeni.«
»Starši otrok s prirojeno srčno napako pogosto ostanejo sami s svojimi strahovi in dvomi. Prav zato je ključno, da vedo, da niso sami. Psihološka pomoč in povezovanje z drugimi starši, ki so šli čez podobno izkušnjo, sta neprecenljiva pri spopadanju z novim življenjskim izzivom.«
»Mislim, da smo staršem otrok s posebnimi potrebami zdaj naložili malce pretežko delo.«
»Prisotnost staršev pred šolami izjemno slabo vpliva na njihove otroke in na tiste otroke ter starše, ki želijo, da se otroci samotestirajo, saj s tem delujejo preventivno, da čim prej odkrijemo morebitne okužbe.«
»Otroci gredo domov in se o vsebini pogovorijo s starši.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju